תגידו, זה נוח?

האמת, לפני כל דבר אחר – זה נוח. תשאלו את כל מי שכבר מכיר (ומכור). לנוחות והקלילות מצטרף השיק הלא מתאמץ, מה שיוצר חווית שימוש יומיומית כיפית במיוחד. 

 

סנדלי החבל עשויים מחבל פולי רך ונעים למגע, המיוצר במיוחד לסנדלי החבל אחרי מחקר מעמיק בחומר שנערך על ידי חברת נומדיק -יצרנית סנדלי החבל המקוריות. 

המגע בכלל לא דומה למגע של חבל סטנדרטי, די רחוק מזה.

האם ניתן לכבס את סנדלי החבל?

בהחלט כן, וגם רצוי כל כמה זמן. 

כביסה רגילה/חסכונית או עדינה, חום של עד 30 מעלות – והן כמו חדשות. הקפידו לייבש אותן היטב כמה שיותר מהר, אל תתנו להן לעמוד רטובות לפרק זמן ארוך. 

על מה אפשר איתן?

על מה לא? היכן שלא תרצו ללכת, לחיות, לטייל – סנדלי החבל יזרמו ויעשו את הקטע שלהם: שיק נינוח ולא מתאמץ, ולפני הכל, נוחות מפננת ועמידות.

האם אפשר להיכנס למים עם הסנדלים?

כן, אפשר, הסנדלים עמידים למים, מי מלח או מי כלור. 

עם זה, אחרי כמה שעות בהן סוליית החבל נרטבת זה לא הדבר הכי נוח בעולם להמשיך לצעוד בו. 

חשוב: כשתסיימו את החלק הרטוב הקפידו לייבש את הסנדלים לגמרי, בשמש או בחום נמוך במייבש כביסה. אם הן התלכלכו, כבסו אותן בכביסה קצרה של עד 30 מעלות.

תגידו, איך המידות בכללי?

די סטנדרטיות, עם נטייה להיות (אולי) טיפה גדולות (אבל בקטע זניח ברוב המקרים). הסתכלו בסרגל המידות שלנו כדי להיות בטוחות/ים.

האם אפשר להחזיר אותן אליכם במידה והן לא יתאימו?

כן. אתן מודדות או מודדים בבית (על שטיח או כל משטח נקי מאוד, על מנת לוודא שהן לא יתלכלכו בטעות), במידה וזה לא 100% סבבה אתם שולחים לנו את הסנדלים בחזרה בדואר רשום ומחליטים אם אתם רוצים זיכוי על מחיר הסנדלים או זוג חלופי במידה המתאימה. 

בכל מקרה אנחנו תמיד זמינים להתייעצויות בוואטסאפ או במייל.

משהו אחר שאתם רוצים לשאול? התייעצות צפופה? שאלה ספציציפית? 

אנחנו כאן בשבילכם. 

כתבו לנו וואטסאפ
050-7589220 

או מייל 

או הודעה פרטית באינסטה – מה שהכי זורם לכן/ם.

X